Så skönt

Sov som en stock fram till 14:30 & det var så skönt. Sedan när jag vaknat riktigt åkte jag & Kruse upp till skogen där vi gick en sväng. Försökte träna lite med klickern där men det var inte så lätt ska jag säja. Alldeles för mycke att lukta på & att utforska. Efter det for jag in en sväng till Sofie som stod & stekte köttbullar. Där får dom det mysigt, vart lite avis på altanen måste jag erkänna. Visst har jag ute plats oxå men inte tak. Fast man kan väl inte få allt här i världen. La mig & tänkte vila en stund men kunde inte komma till ro riktigt. Var lite irreterad undra vad det berode på, vet det själv. AnnaLena ringde så vi skjuter på hund kursen den här veckan för att hon fyller 40 i morgon. Tur att jag kan säja ett tag till att jag är "bara" 39 år...fniss.
Nä nu får det nog bli duschen.
Ha de där ute i cybern!

Kommentarer
Postat av: Erkan

ja det känns jättebra att vara tillbaka på jobbet... eller inte :P

2007-08-21 @ 22:27:15
URL: http://www.erkan.bloggagratis.se
Postat av: Erkan

Hahaa, jag säger ju det...snacka om att man blivit ytlig :P

2007-08-22 @ 10:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0