Mycket nöjd

I morse blåste jag iväg till Birsta, stod där & hängde nästan på låset. Först var det IKEA, fick tag på dom där lime gröna glasflaskorna som jag ska ha blommor i på mitt kalas + lime gröna tabletter. Nu fattas bara lime gröna ljus lycktor men det fixar sig, det är ju en månad tills jag ska ha mitt kalas. Om inget annat blir bra så blir bords dekorationen fin...fniss.
Sedan var det bolaget, måste ha nåt att läska mig med när jag ska på kräftskiva i morgon. Så det vart Killkeny & en flaska röd vin. Skulle väl köpt vitt vin men det är liksom inte min grej, tycker det smakar jäst. Nää tacka vet jag ett gott röd vin...*L*
Nu är det bäst jag går & tittar till Kruse, vi är" barnvakt" i dag åt Larry 4 månader. Han är en shäffer, en stilig kille. Kruse försöker tukta så gott det går. Dom är för roliga.
Kanske blir det update senare.
Ha en trevlig helg alla!245221-18

Kommentarer
Postat av: sofie

Nej, där håller jag inte med dig. Ska det mot all förmodan vara vin så ska det vara VITT! Hoppas det går bra att jobba i natt & ha så kul på kräftskivan i morron! KRAMAR*

2007-08-24 @ 16:34:26
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Jennie Falk

Jaså, du bloggar oxå? Själv är jag en som roar mig med att bara kolla runt i andras...
Rött eller vitt vin? Självklart rött!

2007-08-24 @ 16:50:21
Postat av: Maria

Kul att du tittar in Jennie. Jo jag har blivit bloggare jag oxå...otroligt men sant. Hoppas allt är bra med dig.

2007-08-24 @ 17:43:17
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: ejmis

Jag gillar också rött vin bättre. Ska jag dricka vitt vill jag gärna spetsa med t ex Sprite, det blir en god sommardrink.

2007-08-24 @ 17:54:47
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Erkan

Haha ja verkligen :) ja
men detsamma, Trevlig helg!

2007-08-24 @ 18:00:55
Postat av: Helèn

Jag är en stor vitvinsälskare.

2007-08-24 @ 21:07:46
URL: http://helenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0