Men nu är det varmt

Ja nu kan vi inte klaga på att det är kallt i alla fall. Vilka dagar vi fått bara att passa på att njuta vi som gillar värme.
I kväll kom min kusin Helena & hennes man Peter, dom hade varit snälla & köpt hund mat åt mig i stan. Så vi tog oss lite kaffe & surrade en stund. Vips knackar det på dörren & min kära kamrat AnnaKarin kom. Janne hade bänkat sig för att se DN galan så hon rymde till mig. När hon skulle åka skulle vi försöka fälla ihop hundburen som jag fick låa till Kruse. Tyvärr gick vi på en nit, gick inte att fälla ihop hur än vi försökte. Måste ha erjat(vett inte hur det stavas) fast på ett ställe så den vart kvar. Janne får komma & försöka nån dag.
Nä nu ska jag slappa en stund i soffan innan jag kojar.
                                                                                                     image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0