"Kissing disease"

Var på vård centralen & tog hals prov efter som när jag sovit klart idag känndes det som om jag hade halsfluss. Helt fel jag har fått körtel feber även kallad kissing disease, smittas via kyssar & pussar bla. Ja nu undrar ni väl hur detta gått till & det är ni inte ensam om. Måste ha legat latent i min kropp länge...*L* Nå väl sedan läste jag att det drabbar unga människor i åldern 10-25 år. Ja ni hör ju...jag är inte som andra. Man kunde även bli väldigt trött så jag tror nog att jag haft denna sjukdom i många år...fniss
Nä nu ska jag ta & varva ner en stund i soffan för jag är lite trött efter att jag & Kruse varit på hundkurs.

Kommentarer
Postat av: yvonne

HaHa du är lustig du. Låter oskyldig som vanligt, men försök inte.
hihi

2007-08-03 @ 07:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0