Kanon kul

Hade en jätte kul kväll hos Lena & Larsa. Vi var indelad i lag & fick leka, tips slinga & även lite praktiska övningar. Sista greje var att vi skulle göra en dessert, den som vi skulle ha till kaffet. Det var en bananasplit vi skulle göra, jag & Ulf fick göra det från vårt lag. Vi VANN! Tyvärr hade jag inte kameran med, klantigt som bara den. Det var ju även venissage där i smedjan, jätte fina grejor. Lena, Larsa, Ann & Maria ni är så duktiga.
Ja det var lite om kvällen. Nu måste jag ta & sätta lite fart, vi ska ju ut & äta med mamma & efter det åker jag till stugan några dagar. Så nu blir det med andra ord inget bloggande på några dagar.
Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Ha det bra i stugan!

2007-08-26 @ 16:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0