Ja då var det dax igen!

                                                                    image43
  

Känner mig väl inte riktigt så där som på bilden...men lite likt är det...fniss. Jag håller på att testa mitt nya damsugar munstycke i dag. Det måste jag säja att det går lätt över golvet så jag är nöjd med det. Har hålt på så länge & skulle köpa ett sånt för alla lovordar det.
Kruse blir bara bättre i sitt bakben trots att han lekte rätt mycke i går, först var vi ju hos AnnaKarin så han & Indra får runt ute på gården sedan var vi till Sussi & då vart det lite lek där oxå. Jag & AnnaKarin var ju på marknaden i går & shoopade lite, vi hann med Birsta oxå. Jag var & mätte den där sängen så nu ska jag önska mig present kort. Bara för att klargöra så önskar jag mig inga trädgårds tomtar eller dyligt!!! Jag vet nog att en del funderat på såna men det är inget för mig..*L* När vi kom hem hade vi sån tur att Janne & barnen höll på att göra pizza så det var bara att sätta sig. Kanon gott, han hade köpt dom där färdiga bottnarna som man bara rullar ut. Kan rekomendera dom inte dumma alls.
Nä gott folk nu är det väl bäst att jag fortsätter köra damsugaren.
Ha de gott i värmen.

Kommentarer
Postat av: sofie

Vad är det för dammsugar munstycke du skriver om? ett sånt där universal? Jag ska köpa ett nu i veckan oxå nämligen, mitt gamla gick sönder i flytten. Kramiz**

2007-08-20 @ 12:14:53
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Maria

Ja ett sånt twinner eller vad de nu heter. Jag måste ta & komma & se hur ni fått det i nya lyan.
Kram

2007-08-20 @ 12:43:30
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: sofie

Ja det måste du verkligen!! Ska åka på Backes i morron å köpa ett nytt munstycke. Kramiz**

2007-08-20 @ 21:08:06
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0