Hoppsan

I dag vaknade jag vid halv två, kännde mig utvilad så jag klev upp. Ringde en arbets kamrat som är sjukskriven för vi hade bestämt att jag skulle hälsa på. Jo de var ok men dom var i sundsvall. Bra då hinner man ju duscha tänkte jag. In i duschen det bar gjorde hår inpackning & la en ansikts mask. Sedan satte jag mig i soffan med ett badlakan & läste text tv. Då ringer telefonen, det var Camilla som jag gått i skola med. Hon funderade om hon väckt mig nej då sa jag. Då säjer människan att hon står utan för huset där jag bor. Hjälp hann jag tänka. Som tur var det bara hon & hennes dotter resten av familjen var hemma i Stockholm. Låste upp & sprang in i duschen. Dom hade varit i Stöde & badat & bara tog en rövare när dom passerade så dom skulle bara morsa. Kanon kul att vi fick träffas även om bara för en kort stund. Ska kanske träffas i morgon igen för det är en fotbolls cup i Torpshammar för slocknade stjärnor. Nog om detta sedan bar det iväg till Irene & hälsade på. Det var kul att surra lite. Vart där i nästan tre timmar sedan sa jag att jag måste hem & sova lite middag. Skulle ju jobba i natt så det var nog bäst.
Vi har haft det lugnt än så länge i natt så jag tror jag ska läsa lite nu i en bok jag tog med.
Kan upplysa er att det regnar lite ute. Känns friskt & skönt ute inte så kvaft.
Sov gott ni som får själv har jag några timmar kvar.
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0