Hemma igen

Ja då var man hemma igen efter några dagar i stugan. Vi var ju & käkade med mamma i söndags på Piren ute på Alnä. Det kan jag rekomendera. Vi åt skärgårds buffe, alldeles lagomt stort med lite kallt först & sedan gratäng & fläskfile. Mätt & glad åkte jag till Roger & Helen sedan & fick min påtår där. Sedan styrde jag mot Stugan, vart lite sent, var inte uppe fören strax efter 21. Hade lite otur med vädret, måndag & tisdag regnade det ordentligt. Fast det gjorde inte så mycke, låg i soffan & tittade på friidrotten & eldade i öppen spisen. Snacka om mysigt! Nåväl onsdag klipptes gräset & fixade med lite annat ute. Hann även besöka Hanna & Tommy & deras barn även Ulla fick besök av mig. På tisdag efter middag gjorde jag mig en tur in till Sollefteå, shopade lite & fick tag på lime gröna ljus lyktor för 10 kronor. Snacka om att jag vart nöjd. Åkte in till mammas faste & bjöd henne på fika, lite tragiskt för hon visste inte vem jag var först. Tänk att det ska behöva bli så.
Nog om mina dagar i stugan. Jobbar i natt för Ewa, hon & Åsa drog till Cyper i måndags. Så dom har sluppit allt regn...fniss. Fick ett sms i dag & dom hade det ordentligt varmt.
Nä nu får ni sova så gott....plikten kallar.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Då får jag besöka Piren nästa sommar, såg att dom stängt för säsongen nu =(

2007-08-31 @ 19:28:00
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0