Hello

                                                 image48
Har jobbat i natt så jag har sovit ända till halv 2 i dag. Vaknade då av att en traktor körde fram & tillbakar, lite irriterande. Men nu ska jag inte gnälla..*L*
Jag & Kruse ska ta & gå ut en stund så han får härja av sig lite. AnnaKarin kommer & hämtar mig sedan, hon ska skjutsa mig på kräftskiva. Vilken pärla hon är! Kräftskivan är hos Lena & Lars men man kunde tro den skulle vara på nåt stor gård i hälsingland för på inbjudan stod det att det var på Bjälkströms gården. Ja dom kan då få till det. Blir nog lite blandat med folk & det är ju kul, inte bara såna man känner. Om jag känner dom rätt så har dom nog hittat på en del hyss.
Hoppas alla får en trevlig lördag kväll...det tänker då jag ha.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Hoppas du får en kul kväll!

2007-08-25 @ 20:11:00
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0