Grrrrrrrrrrr

                                                                                                    

                                                                                               image44
 Vaknade av ett ljud som trängde in i min hjärna. När jag vaknat ordentligt förstod jag vad det var, en trimmer. Dom var & slog inne på kraftverks området. Det måste vara det värsta ljud som finns. Nåväl jag kom ju upp i bra tid i alla fall.
Nu ska vi ta en promenad jag & Kruse. Tänk vad han sovit, var ordentligt trött efter hundkursen.
Hanna talade om att dom läser min blogg så dom har koll på vad jag har för mig. Nu hoppas jag bara att ni som läser även skriver kommentarer oxå. 
                                                                                                      


Kommentarer
Postat av: ejmis

Hundkurser brukar vara bra sömnmedel för små voffsingar =)

2007-08-09 @ 11:13:59
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: sofie

Ja du Maria, det är inte lätt att få folk att kommentera...dom är mest bara intresserade av att läsa vad man skriver. Men skulle dom veta hur glad man blir för en kommentar så skulle det kanske bli ändring?! Ha det!! Kram S

2007-08-09 @ 15:23:16
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Maria

ejmis ja hundkurs är ett bra sömnmedel.
Ja Sofie man blir jätte glad då nån kommenterar.
Njut nu av dina sista semester dagar. Kram

2007-08-09 @ 17:30:05
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Mia

Hundkurs ja...Har hört att det bästa sättet att trötta ut en hund är att låta den jobba med hjärnan, och det stämmer tydligen.

2007-08-09 @ 19:51:36
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Hanna

Hej Bloggdrottning och Raggarbrud!
Det är ju helläckert att läsa din blogg!
Spejsigt att läsa om sig själv...
Man måste ju nästan vara kändis nu, med tanke på
hur många det lär vara som läser din blogg. Eller hur?
På lördag ska vi på Riffens auktion. Ska hålla ögonen på böcker till dig.
Jag kanske skrev för långt?
Ses i helgen! Pussa på Kruse från oss!
Sov så sött på ditt öra! Kram Hanna

2007-08-09 @ 23:46:10
Postat av: Maria

Ja du Hanna jag får ta ett grupp fota av er när jag kommer upp & sätta in på er i bloggen. Nja det är inte så många som läser men jag blir jätte glad för kommentarer & du får gärna skriva långt eller så kommenterar du ofta...*L* Ja det är bra att du tittar efter böcker åt mig.
Tyvärr så får jag inte sova i natt, jag jobbar nu tre nätter. Ska pussa Kruse från er.
Kram på er alla

2007-08-10 @ 02:03:42
URL: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0