En härlig dag

Det är inte kul att vakna & man är alldeles svettig. Masade mig upp & tog en kort promenad med Kruse & sedan skulle vi gå ut & sola lite. Tog med min bok & la mig ute då kom det ett sms, Mariana som ville kolla om jag var hemma. Hon kom fräsande på cyckeln så det vart kaffe på ute platsen. Roligt att sitta & surra med henne lite. Innan Mariana kom så fick jag se nåt konstigt på Kruse, nej kan det vara möjligt - en fästing. Panik utbrött. Började kolla internet om fästingar, ringde Sussi. Fick ingen kläm på vad det kunde var. På eftermiddagen slog det mig Ingrid & Nisse kanske kan se om det är en fästing. Åkte dit & Nisse kollade men han sa att det var ingen fästing. Puh vad skönt vart lite orolig måste jag erkänna. Vi har funderat & det kan vara en vårta som gått sönder. Kruse var jätte nöjd för han fick ju leka med Bessan. Sedan ikväll har vi varit hos AnnaLena på hund kurs, tyckte själv att det gick riktigt bra. Vad gör inte Kruse  för lite korv...fniss. Hanna som jag umgås med när jag är i stugan ringde oxå i dag. Dom var hela familjen nere i viken & badade. Hon berättade att Tommy tagit ner träden som vi ville ha bort. Så det blir spännande på söndag att åka dit & se hur det vart. Så jag & Bettan får väl dra ris när vi är där.
Nä nu ska jag slappa i soffan en stund.
                                                                                                         245221-17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0