Fy på mig

som är så dålig att blogga. Ja vet inte hur det har blivit men jag har blivit fast i Facebook träsket. Jag ska försöka skärpa mig...
Ja här har det hänt en del...Kruse har kastrerat sig...hmm det där lätt konstigt. Jag har låtit honom kastrera sig ska jag väl säja han gjorde ju inte det själv. Han var så duktig efteråt, rörde inte såret ells. Jag lätt honom slippa tratt utan köpte en ring att ha runt halsen. Om ni tänker er en simring med en öppning. Kan säja att den var mycke dyrare än en plstkrage men endast det bästa är gott nog åt honom.
Sedan så har vi bytt bil. Har nu en Hyundai Tucson så Kruse fick lite strörre plats där bak.
Tja annars har vi väl inte gjort så mycke mer.
Jo vi var en vecka i stugan i slutet av september, kallt vart det så vi eldade upp veden. Men det var skönt med höstmys där.
Hoppas allt är bra med er där ute i cyber världen.
Kram på er alla i höstrusket!

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Jo, det blir så där ibland....

Det är så mycket man vill göra och jag önskar ofta dygnet hade måga fler timmar.

Skönt att kastreringen av Kruse gick bra.

tack här är det bara bra

och önskar dig en bra fortsatt dag trots höstrusket.

Kram

2009-10-26 @ 14:15:12
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0