Vet inte

vad det är med mig. Känner mig bara trött & skulle vilja sova i flera dagar.
Kom ju hem i onsdags em & sedan jobbade två nätter. Fredag klev jag upp halv ett & drog till Fränsta. Hade handlat lite åt gammel faster bla två tröjor, två byxor, en möbel till balkongen. Fixade till lite  på balkongen & skruvade ihop bordet.
Fredag kväll vart det mest soffan, sov & kollade på tv.
Lördag tog vi sov morgon till strax efter nio men jag hade så jäkla ont i skallen så det vart sängen en stund till efter att jag varit ut med Kruse. Ska inte klaga för den försvann sakta men säkert.
Jag & Kruse åkte till A-K & hennes familj & fick kaffe & naturligtvis lite trevligt umgänge.
Jag hade med mi spikmattan så A-K fick testa den. Köpte en i Sollefteå så nu har jag sett ut som en prickigkorv sista dagarna. Känns otroligt bra att använda den. Man känner hur blodcirkulationen kommer igång, riktigt hettar på ryggen efter bara nån minut. Bestämde mig för att inte använda den i helgen, kan ju bli att man använder den för intensivt tänkte jag.
Nä nu ska jag & Kruse ge oss iväg på en promenad så kanske jag känner mig piggare sedan....hmmm fast det är inte trevligt att promenera här nu. Man har kört ut gris skit på åkrarna så det stinker nåt otroligt. Ja jag är bondjänta men grisskit är rena pesten. Ko skiten är rena rama parfymen jämn fört med grisskiten.
Man kan inte ha ett fönster öppet nu för det för det drar in direkt. Men vad göra....bara att stå ut. Hoppas dom plöjer ner det snart.
SKa göra en blogg runda senare i dag.
Må så gott nu alla.
Så här ser min matta ut.

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Vila upp dig ordentligt nu då..kanske är vårtröttan :-)

2009-05-10 @ 12:47:32
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Christina

Hoppas att du mår bättre nu!!!=)

Kram kram!

2009-05-11 @ 11:15:54
URL: http://www.metrobloggen.se/chrisblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0