SNÖ

kommer det även i dag. Men vad i hela friden ska det inte börja gå mot vår!? Nog för att jag gillar vintern men nu börjar jag bli nöjd. Vart lite besviken när jag vaknade & tittade ut. Tog i rätt bra nu när vi var ute & luftade oss. Fast det är bättre med snö än att det skulle ha spö regnat. Ja man får väl se det från den posetiva sidan.

Har sovit som en gris i dag. Vaknade vid halv elva & trodde klockan var jätte mycke så ni förstår hur skönt det var att bara få vända på sig. Vart lite fundersam vad det var som lätt vid halv fyra men det var klockan. Nu har vi käkat & varit ute lite så nu tror jag att det bara bli att slappa tills det blir body pump.
Ska ta mig en blogg runda först bara....nu lätt jag som Alfons..ska bara...fniss.

Lite update...har inte hunnit in till er alla men jag kommer. Man vill ju veta vad ni har för er.
KRAM!


Kommentarer
Postat av: Bea

Puss på dig.

2009-03-10 @ 18:04:48
Postat av: Bodil

Jag är ju inte alldeles jäklig jag kan ju ha mina goda stunder men en unge på nästan 18 år måste väl fan kunna ställa en klocka eller?? Han är bra bortskämd av sin pappa Mattias. Tycker att det är dags att vakna upp och börja stå på egna ben när jag var 18 hade jag både Klara liten och skolan att sköta och så bodde jag fan själv! Nä nu låter jag som ett MONSTER! men det är så jag är!



Jag håller med dig om att snön borde försvinna nu är så otroligt less på denna vita skit...

Kramiz

2009-03-10 @ 20:41:07
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Anna S

Ja nu har denna vinter verkligen gått till överdrift. Jag vill ha vår NUUUU. kram

2009-03-10 @ 22:28:44
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Anne-Lie

Blev det 25kg. Glöm inte att skotta uppfarten tills jag vaknar. Nisse måste ha en autostrada när han går hi hi.

Hoppas natten blir lugn.

Kramis

2009-03-10 @ 23:59:03
URL: http://lillaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0