Massage

har jag fått i natt av honom i källaren...det där låter väl spännande eller hur? Vi har på vårt jobb i källaren i ett litet rum en massage stol. Så tyvärr var det ingen pudding som masserat mig men det duger bra åt mig. Körde två program a 15 minuter. Så skönt fast jag ska erkänna att den kunde få massera lite hårdare. Jag är en tjej som gillar hårda tag...oj hur lätt det där då...asg. Blir lite tok när man börjar bli trött.
Var på body pumpen i går kväll så mina muskler fick va dom tålde. Kör nu med 9 1/2 kg på i stort nästan alla övningar. Roligt när man känner att man orkar mera. Mina armar blir snart som han Samuelsson på Lets dance...asg nä det dröjer nog länge tillsdess.
Hoppas nu att ni sover riktigt gott i era sängar för i morgon bitti får ni runt omkring här ge er ut & skotta snö. Anne-Lie tänk att det är gratis träning...ha ha ha.
Tjingeling på er alla!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Han i källaren är en bra manick! Och fast att man inte får som gravid så tror jag att jag ska besöka honom... Bära eller brista! Å jag skiter i att skotta snö det är ju det man har hyresvärd till eller hur?? hihi



Kramizar

2009-03-11 @ 10:48:05
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Jag provade en massagestol på ett spa en gång och den var jätte hårdhänt, kunde knappt röra mig efteråt :-)

2009-03-11 @ 16:54:31
URL: http://vipelyckan.blogg.se/
Postat av: Louice

En sån stol har vi oxå på en av arbetsställena vi är på undre natten. Då brukar jag passa på men skulle oxå vilja att det var lite hårdare tag, speciellt runt axlarna.

Själv testar jag spikmatta här hemma just nu. :)

2009-03-12 @ 09:20:34
URL: http://alni.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0