Måndag

har vi i dag & det känns lite segt.
Tog en kort promenad med Kruse sedan jag klivit upp sedan ner på affären & handla lite.
Efter det har vi nog inte gjort så mycke, diskat & så bara.
Till lunch vart det rester sedan i går, morotsstuvning & fläsk. Så himmla gott.
Nu har vi varit på gympa på jobbet. Helt otroligt va många vi var...5 stycken. Lite ynkligt måste jag ju säja fast förra veckan var vi bara två både måndag & torsdag. Nåväl dom får skylla sig själva som inte går.
Var in till Åsa & surrade lite innan jag gick in till mig. Så nu ska jag ta & hoppa in i duschen & tvätta bort lite svett...kan behövs om jag säjer så...asg.
Kruse snarkar & sover nöjd efter att ha fått mat den lilla rackarn.
I morgon kommer Birgitta hit med ungar så vi ska till Sussi & titta på valpar sedan blir det korv grillning borta vid bad platsen eller flottar stugan.
Nå hur har er måndag varit? Är det bara jag som tyckte den känndes seg i dag?

Läser i Aftonbladet att man tagit fram en ny EU logga. Framtagningen av nya logotypen plus affischerings matrial & liknande under ordförandeskapet kostar 1,3 miljoner....Men herre gud det är ju som hittat!!!!
Bara 1,3 miljoner som vi hade kunnat använda till vården, barnomsorg eller skola.
Ja men det är ju fantastiskt!
Så här ser loggan ut.  


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Hur klarade Åsa doften, Tack för ett roligt träningspass. Håller med om pengarna.

Ha en bra kväll.

kram Anne-Lie

2009-03-02 @ 20:44:38
URL: http://lillaanna.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Hmm..ja du.. 1,3 miljoner..helt sjukt

PS! kan du inte skicka hit Inga om du ändå skall sparka henne :-)

2009-03-02 @ 22:52:14
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0