Lat

i dag. Har bara tagit det lugnt & mojsat mig i dag.
Jag & Anne-Lie hade en trevlig kväll i går. Jag provade en rätt som jag sett på Jamie Olivers program på söndagar.
Kycling file, lägg på färska kryddor(jag hade basilika), riven parmesan ost & luft torkad skinka. Lägg plast över & banka ut filen. Stek filen sedan. Mums vart det i alla fall. Till det hade vi ungsstekta grönsaker, morötter, palsternacka, zuccini, röd lök, coctail tomater & haricotverts(vet inte hur det stavas) & feta ost. Hade även gjort en salsa & en varm vitlöks sås. Måtta & glada vart vi efter maten 6 vinet.
I dag vart det morotsstuvning & fläsk här, inte dumt det heller kan jag säja.
Nu blir det ut en snabbis med Kruse sedan soffan känns det som.
Hoppas ni alla haft en riktigt skön helg.

Åh tacka alla som graulerade mig på min namsdag.
Lite nya personer som gav sig till känna.
Så otroligt kul att folk gör ett avtryck här på bloggen. Fortsätt med det & gör mig glad!

Kommer att göra ett inlägg om melodifestivalen sedan men just nu är det nån som vill gå ut.


Kommentarer
Postat av: ejmis

Mmmmm, det där lät jättegott!

2009-03-01 @ 19:59:36
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Mia

Ett försenat grattis från mig!! L

Himla smaskig mat du bjuder på...

2009-03-01 @ 20:55:43
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0