Tjing

på er alla. Här har vi det bara bra fast vi har fått sämre väder.
Är nu inne på min sista semester vecka & det känns lite tråkigt. Fast som sagt jag ska inte klaga för jag jobbar ju bara en vecka & går sedan på lång ledigt. Jag har det rätt bra måste jag erkänna.
Bloggningen har varit trög men jag erkänner att det inte händer så mycke här. Vi har mest solat, badat & mått väldigt bra.
I söndags bjöd jag ut mig själv på en riktigt god middag. Vi var på Myregårdens lant cafe. Där åt jag lax fylld med räkor. Sedan slog jag på stort & tog en pannacotta till efterrätt. Det var rabarber i botten, pannacottan var gjord på vitchocklad & sedan toppad med hallon. Både söt & lite syrlig.
Just nu sitter jag i soffan & kurar. Fast himmlen börjar bli lite ljus blå så nu hoppas jag värmen kommer åter.
Nä nu ska Kruse få sig lite käk.
Må så gott nu alla & njut av sommaren! 

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Låter som du har det trevligt fast det blivit lite kyligare väder.

och oj, vad gott det låter det ni ätit...blir riktigt suktad...

Ha det så gott själv.

Kram

2009-07-08 @ 22:04:22
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Louice

Ja vädret är ju lite sämre även här även om det inte är fullt så svalt som tidigare i veckan.

Detta är oxå min sista sem.vecka...fast jag börjar ju med att vara långledig så jag har fortf 2 ve kvar innan jag börjar jobba på riktigt.

2009-07-09 @ 12:47:20
URL: http://alni.wordpress.com
Postat av: Inger

Oj jösses, vad det låter somm du har haft det trevligt och gott..känner hur det rinner i mungipan. mmm såå gott det lät..

Det har regnat en hel del nu,,hoppas nu på sol till nästa vecka då jag börjar men långsemester..

Ha det så gott och fortsätt att njut av livet...

Kramkramen till dig och Kruse...

2009-07-09 @ 15:04:32
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Anne-Lie

2 dagar kvar ;)

2009-07-11 @ 22:03:24
URL: http://lillaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0