Sängen

Den ska jag dyka ner i nu tror jag. Är sååå trött.
Jobade i natt & sov inte så mycket i dag typ 4 1/2 timme. Sedan var jag & hämtade Inger för det var som jag skrev i går teater träning. Vart en hel det väntan för tydligen hade inte en del läst mailet från peder ordentligt. Vi skulle köra igång kl 15 men en del trodde det var kl 16. Snacka om dö tid. Man blir rätt less att bara sitta & vänta. Körde igenom hele teatern med en del avbrott. Vi var hemma strax före 20 så det har bara blivit soffan i kväll. Slö tittat på tv & fikat lite.
Men vet ni vad...det regnar. Härligt för det är på tok för torrt & risk för bran på många ställen. Känns friskt ute efter regn.
Nä nu ska här sovas.
Natti natt på er!
                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0