Så var cirkusen igång

Kört dubbla föreställningar i dag. Lite tungt när man har premiär att göra det. Jag har ju inte så mycke så för mig vart det inte så tufft ändå. Man känner sig rätt tom i skallen nu...nja det var väl rätt tomt innan oxå. Nåväl vi gjorde bra ifrån oss tyckte jag i alla fall, visst fanns det nån liten miss men inget som nån märkte mer än oss.
Lite fundersam blev jag i första pausen när barn & även vuxna går in på scenen & även in i vårt skl hus. Vi fick säja till flera gånger, fattar inte vuxna att det finns rekvisita som står utställda för oss som spelar. Inte kul om nån helt plötsligt flyttar på saker & ting. Visst är det kul med barn som är nyfikna men lite ansvar måste väl föräldrar ha eller? Innan andra föreställningen fick hon som hälsar välkommen säja till att mellan akterna får man inte vara på själva spelplatsen men att efteråt var det ok.
Skönt att få ha sov morgon i morgon, Kruse sover redan helt slut efter em dag hos Sussi.
Ska slöa vid tvn en stund nu innan jag kojar.
                                                  

Kommentarer
Postat av: ejmis

Kul att premiären gick bra =)

2008-06-22 @ 23:38:16
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Sofie

Va härligt att premiären gick bra! Skulle vara roligt att gå å titta på en föreställning!

Kram

2008-06-23 @ 08:32:48
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0