Märkligt

En del saker är märkliga tycker jag.
I mitt förra inlägg berättade jag om att jag fick böter. Javisst det var helt & hållet mitt fel som "anonym" skrev i sin kommentar men för den skulle måste man väl få beklaga sig över sina misstag lite eller? Det jag tycker är märkligt är när man väljer att kommentera ett inlägg med nåt negativt så gör man det anonymt. Jag har sett det i andra bloggar & det har även hänt nån enstaka gång i min blogg oxå. Kommentera gärna det tycker jag är kul men nog kan man väl göra det med sitt  namn vare sig om kommentaren är posetiv eller negativ.
Jag kan oxå säja att när jag körde ut utan att stanna var det inte nån fara för nåns liv. Jag kom inte precis i 150 km/timme.
Ja lite roligt är det att man kan väcka nåns känslor.
Vad tycker ni om att folk skriver anonymt när dom kommenterar?
Nu ska jag koja lite innan jobbet.
Tjing på er alla!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag gillar inte anonyma kommentarer oavsett om det är en snäll eller en arg sådan.

Vill ju veta vem som tycker till!

2008-06-10 @ 19:22:11
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Bodil

Jag vill att folk som kommenterar i min blogg ska kunna stå för sin åsikt annars kan de lika gärna låta bli...Kramiz

2008-06-10 @ 20:45:59
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Mia

haha... Det är väl typiskt för folk som inte vågar stå för det dom själva tycker.

Jag vill också att den som kommenterar ska skriva vem det är.

2008-06-10 @ 22:55:56
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Anita

Håller med ovanstående och oftast råkar ju den anonyme vara någon man känner..har haft en hel del negativt i min blogg på sistone, men tycker som du, att det är ju sin egen blogg och man ventilerar VAD man VILL.Tråkigt med det där iaf..tycker som nån skrev att du kunde väl väntat tills EFTER semestern...;-) Kram på re!

2008-06-11 @ 07:19:48
Postat av: Erika

Jagf håller med dig Lövan, ska man kommentera ska man våga stå för det och skriva sitt namn i så fall. Hoppas allt e fint :)

2008-06-11 @ 23:11:53
URL: http://www.erkan.bloggagratis.se
Postat av: yvonne

ja men det är väl typiskt att inte stå för sin åsikt,löjligt.Klart man får skylla sig själv men som du säger så kan man väl få beklaga sin dumhet.Det gjorde jag med när jag tappade mitt körkort för fortkörning.Men vill man se vem det är,om personen har kommenterat förr kan du jämföra IP adressen. Kram

2008-06-12 @ 07:25:15
URL: http://ygradin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja du. Det där har jag oxå varit med om!! Och det är som Anita skriver, oftast är det nån i ens närhet tyvärr.

Kolla IP-adressen & jämför med tidigare kommentarer!

Kram

2008-06-12 @ 08:33:35
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tycker också att det är fegt att inte våga stå för sina åsikter men det verkar ju också göra att folk inte vågar skriva vad de egentligen tycker =( Alla håller ju alltid bara med och skriver det som förväntas, kan alla verkligen tycka så lika jämt? Det är ett dilemma.

2008-06-12 @ 11:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0