Hemma

Är nu hemma efter en trevlig midsommar hos min syster Birgitta. Vi började vid 14 tiden med sill & lite annat gott. Vi åt smarriga jordgubbar, maränge & glass sedan. Hennes man skulle åka & jobba sedan så han fick bara vara med då. Sedan tog vi mest lugnt innan vi laddade grillen med kyckling & fläskfile. Till det vart det hemgjord potatis sallad, potatis gratäng, grönsallad, salsa & en del såser. Gott som bara den kan jag säja. Vin för oss & läsk till barnen. Vi tog en promenad med Kruse sedan vart det lite spel runt bordet. Vi var vakna länge & njöt av sommar natten & en & annan god drink.
Vi var rätt trötta i morse men jag & Birgitta släpade oss upp & tog en promenad med Kruse. Riktigt soligt & varmt var det att sitta i deras hamock(vet inte hur det stavas). När Anders vaknat vid 14 tiden så käkade vi rester av vår grillning. Efter det var det dax att styra bilen hemåt. I kväll blir det inget Viskans parken eftersom vi har premiär i morgon & kör dubbla föreställningar. Är nog bra att vara utvilad.
Men trots det kan man njuta av en liten drink....ta lika delar päron vodka & midori, is & sprite. Mums kan jag säja...farligt gott.
Ha en fortsatt härlig helg nu alla där ute.
Tyvärr inga bilder från gårdagen, cameran vart hemma. Måste skärpa mig.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Tack för drink-tipset.

2008-06-21 @ 20:38:39
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Mia

Lycka till i morron! :-)

2008-06-21 @ 23:15:01
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0