Slöar väder

Ja det var ju ett perfekt sov väder i dag. Sov som en stock i min underbara säng.
Har ju inte blivit mycke till bloggande i helgen eftersom jag jobbat. Hade lite tid en natt men då var det servic stopp, typiskt.
Den här första arbets veckan har gått fort, kändes som att man inte varit borta från jobbet. Skulle egentligen varit lång ledig nu men ska jobba tis, ons & tors dag extra. Ja jag vet att jag är tokig men det är väldans trevligt med extra pengar.Sedan så har vi det lite besvärligt med vikarier just nu, så det är bara att tacka & ta emot dessa extra nätter.
På fredag sedan jag sovit så drar jag iväg till stugan några dagar jag & Kruse. Tänker bara mysa där. Så otroligt härligt & avkopplande att vara där.
OS har ju varit lite si & så med. Jag tycker synd om dessa tävlande när media skriver & tar för givet att det ska bli medaljer. Visst är det kul om det blir medaljer men ta inget för givet. Se bara Sanna Kallur, hon ramlade vid första häcken. Lider verkligen med henne jobbat & sett ifram emot detta i fyra år & det slutar så. Hoppas bara hon kommer igen. Ara som vart vad alla som förstår sig på brottning säjer fel dömd, då förstår jag oxå att han är förbannad. Sedan finns det dom som är otroligt klantiga & går på tennis i sina landslags kläder & dricker öl. Fast ibland så tänker man sig inte för det vet vi alla för vi har väl alla gjort nåt klantigt nån gång i vårt liv eller hur?
Nä nu ska det fixas lite käk här.
Hoppas ni har det bra & ni inte regnat bort.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Louice

Ja här uppe är det oxå sovväder! Fast jag har ju inte börjat om än...onsdag är det dax! :)



Jag har jättesvårt säga nej då de ringer o vill att man ska jobba...det är ju skönt att vara ledig men oxå kul med extra pengar då lönen kommer...

Ha det gott!

2008-08-18 @ 17:43:02
URL: http://alni.wordpress.com
Postat av: Mia

OS har inte vart nåt roligt OS tycker jag. :-(

Och när kallur föll idag blev man så ledsen.



Nog tusan är det skönt med extra pengar.

Själv ska man ju leva på studielån ett tag. :-( Börjar skolan om två veckor. Så jag är tjänstledig från mitt jobb. Ska dock jobba extra har jag tänkt.

Ha´re gött i regnvädret!

Kram!

2008-08-18 @ 18:43:05
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

Inge regn här...för tillfället!



Ha en fortsatt trevlig kväll!



Kram

2008-08-18 @ 18:49:31
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: soffie

ja stackars Kallur idag,fy vad trist,

hoppas du får en bra kväll..

tjohooo

2008-08-18 @ 19:48:23
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Inger

Ja jag led oxå med Sanna idag,,tänk hon kom iväg så bra, hade för hög fart,. jag gillar den tjejen,,

Hoppas nu på Stefan Holm.. Håller med dig om att journalister tjatar för mycket om medaljer..

Ha de skönt i stugan när du kommer dig..

Kram

2008-08-18 @ 21:14:29
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Bodil

De är ju inte mer än människor de heller fast de är ju sverige utåt.....



Skönt med lite extra att röra sig med det kan ju behövas kanske så du kan skämma bort krusebubben!



Ha det gott i stugan i helgen!



Kramiz

2008-08-18 @ 22:12:40
URL: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0