Tidigt firande...

När jag skulle åka från jobbet så tänkte jag att AnnaKarin & hennes familj är ju väldigt morgon pigga sså jag ringde till dom. Jodå dom var vaken även födelsedags barnet. Så iväg det bar till dom för att gratulera. Andreas var jätte glad för basket korgen, var boll & pump med oxå. Så nu får väl pappa Janne ut efter frukosten kan jag tro & sätta upp den. Fick lite morgon kaffe & en bit tårta oxa. Sedan fick Kruse & Indra härja lite ute på gården, bra för nu gjorde han allt han skulle så nu ska vi sova. Bär mig lite emot för det ser ut att bli en fin höst dag. Så fint med alla färger mot den blåa himmlen. Hoppas det är lika fint när vi vaknar för då blir det en skön promenad.
Njut nu av dagen...carpe dium.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hur tycker du att en vän ska vara? Läs på min blogg.

2007-09-16 @ 09:02:42
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0