Nu så

Börjar bli "lite" ordning här, tänk att när jag ska städa blir det först jätte stökigt innan jag får nån form av ordning....fniss.
Har hunnit & varit ute på byn en sväng oxå. Lyckades fälla ihop buren jag lånat av AnnaKarin. Hon & jag provade för ett tag sedan men lyckades inte. Tänkte idag att nu jävlar, fick hålla på ett tag & med "lite" våld så gick det. När jag kom dit var Sofia & barnen där oxå, hade sån tur så jag fick middag där. Potatis bullar med vitkål & lingon. Inte dumt alls sedan vart det kaffe & lite surr om dit & datt.
Så nu har jag minnsan torkat golven här, måste bara röja på bordet & bänken sedan men kvällen är ju lång.
Kör lugnt i slask vädret mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Mia

Pärbullar lät riktigt gott. Det kanske man ska äta nån dag, länge sen nu.
Jag kan tänka mig att han tycker det är mycket roligare att få springa lös än att vara kopplad längs vägen. =)

2007-10-11 @ 19:35:44
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0