Brevlådan

Mina kära vänner har bestämt sig för att hålla mig på halster. I dag var det inget kort utan ett brev som var märkt Private and confidential. Jaha tänkte jag där vid brevlådan vad har dom hittat på idag. Öppnar & där ligger nåt hopprullat i papper med tejp. En kondom! Äntligen ska jag få ha sex är ju första tanken...fniss eller ska jag använda den på "han" i byrån. Jag har bestämt mig för att spara den man vet ju aldrig...asg. Det är tydligen bara att fortsätta leva i ovisshet. Men drömma får man ju...Californien & sex......mmmmmmmm

Kommentarer
Postat av: Erkan

yes hon fyller år idag :D Haha ja, på hennes 50års kalas ska vi röjja Lövan ;)

2007-10-22 @ 14:57:11
Postat av: ejmis

Nu börjar det brännas... ;)

2007-10-22 @ 19:21:12
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0