Trötta

Jag kan då säja att Kruse var trött efter vår resa till Valbo. Han verkade överlycklig att få komma hem till sin bädd. Fast det är klart det blir ju en massa nya intryck när man hamnar i en ny miljö. I går när vi kom hem från jobbetet (vi var på APT) så käkade vi sedan gick han & la sig, klockan var runt 18 tiden. Sedan har han sovit mer eller mindre, tvingade ut honom vid halv tolv för att han skulle kissa. Jag klev upp vid nio i dag & då kom han med ner till tvätt stugan fast sedan vart det bädden igen. Ibland tror jag att han har världens största blåsa för andra hundar brukar ju vilja ut dikt men inte han.
I kväll kommer Bettan hit & är med honom eftersom jag ska på Jonas Gardell. Det är jag & min goda vän AnnaKarin som ska ut & förlusta oss. Vi tänkte käka före showen blir nog 7 kryddor för A-K hade inte varit dit.
Nä nu tror jag att jag ska försöka få liv i Kruse igen, ni skulle höra hur han snarkar nu...ZZZzzzzzz

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Jasså det är till å va ute å roa sej. Men helt rätt. Kul å gå på såna tillställningar. Hoppas ni får en jätte trevlig kväll. Kanske du kan passa på att köpa Kruses syskon på djurmagasinet också? =) kram

2007-11-01 @ 10:35:52
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Erkan

Ja det har du rätt i, det är inte direkt gratis att gå till tandläkaren precis :( Ååå ska ni på Jonas Gardell? Han är ju sååå bra :) Hoppas ni får en trevlig kväll :) Kram!

2007-11-01 @ 11:32:45
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Jag hoppas ni får trevligt i kväll.
// Anna-Carin

2007-11-01 @ 11:42:43
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Mimi

Lizzy är likadan... Kan sova hur länge jag vill på mornarna. Hon hoppar upp i sängen på morgonen och sen ligger vi lääääänge och myser.
Hon har nog stoooooor kisseblåsa hon med :-)

2007-11-01 @ 18:27:49
URL: http://curiosa.blogg.se
Postat av: ejmis

Jag är säker på att ni får en fantastisk kväll! =)

2007-11-01 @ 19:28:58
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0