Inte lätt att ha ont.

Oj va jag vart vaken länge i morse. Pratade med Ywonne på msn men det slutade att jag ringde upp henne så vi surrade en stund, alltid lika kul att prata. Lovade att komma & hälsa på nån dag. Sedan kom John Blund, hörde inte ens när klockan ringde så jag var nog tröttare än jag trodde. Väl vaken ringde jag & pratade med Ingrid, den stackarn hade så ont i ryggen. Så efter vårt samtal kom jag underfull med att jag inte ska klaga över min tränings värk jag har. Jag får ju faktist skylla mig själv, gammla människan vad skulle jag upp & göra på studsmattan??? Jag vill nog inte inse att jag  snart är 40+. Jag & min åldersnoja...*L*
Nä nu är det dax att få på några kläder.
KOm ihåg att vara rädda om varandra.

Kommentarer
Postat av: sofie

Va roligt att du skaffat blogg Lövan! Vill se lite mer bilder ;-) Grattis till viktnedgången! Kram

2007-05-09 @ 18:24:26
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: yvonne

vilken tur att du har några kläder att ta på dig, du som gått ner så mycket i vikt. Du är tuff du. GRATTIS till det.(är inte ett dugg avis,så det så) Kram

2007-05-09 @ 19:47:36
Postat av: yvonne

nä du det är inte lätt när åldern stiger. Men man vet ju att det finns dom det är riktigt synd om. Hälsa Ingrid så gott från mig att hon ska krya på sig

2007-05-09 @ 19:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0