Hemsk natt

Fy vilken hemsk natt det vart, jag sov ju "lite" i soffan i går kväll så när jag la mig vart det inget sovit. Låg & vände & vred på mig länge sedan vart jag less & la mig på soffan & tänkte att jag blir trött om jag ser tv. Men nej då, sommnade nog inte förren 6 tiden. Fast då sov jag som en stock, vaknade kvert i tio. Jäklar vilekn fart det vart på mig jag skulle ju vara i Stöde halv elva. Så det vart ingen promenad till Stöde.
Har nu varit på medarbetar samtal med chefen & det gick bra.
Hade tänk åkt till stan men jag känner inte för det så jag skjuter på det tills i morgon. Måste iväg & köpa mer soppa.
Nu tror jag att jag ska lägga mig & läsa ut boken jag håller på med sedan blir det lite städning.

Kommentarer
Postat av: Anna s

Va kul att du har skaffat blogg nu Maria! Very good gummisnodd.

2007-05-10 @ 13:23:25
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: yvonne

tror fan det att inte du kan sova som ser sådana program på kvällen.Skärpning!!!!!! Å måste du se på dyligt kan du väl se till att ha ett offer i närheten. (det kanske du har) hihi kram

2007-05-10 @ 22:37:26
Postat av: Maria

Tackar Anna.
Ja nu var det inte ställt som du tror Ywonne....*L* Tja han ligger i byrolådan han (mitt offer)

2007-05-12 @ 02:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0