Lite slö

I går vart det en lugn dag. Upp strax före 9 & ut med Kruse, lite trött efter en kanon trevlig kväll med tjejerna. Tänk att man kan skratta & njuta så av livet när man träffas.
När vi kom in så satte jag igång med att fixa frukost åt oss. Gjorde liksom hotell frukost, omelett med kantarell stuvning, smotis, mackor, pålägg, apelsin juice. Tror vi alla njöt av en ordentlig frukost. Sedan slöade vi vid tvn, tittade på EM lottningen av fotbollen. Ser ju lovande ut på papperet. När dom åkt tog jag & Kruse en sväng till Maria & Fender så hundarna fick leva lite loppan. Sedan vart det soffan hela kvällen.
I dag följde jag mamma på vårdcentralen, hon skulle ta EKG bla. Följde med dom hem på kaffe. Jag var & köpte en blomma till min faster från mig, mamma & Kruse. Hon har flyttat till lägenhet nu så hon vart glad över presenten. Kaffe igen så nu blir det käk & sova sedan. Går på lång vecka nu.
Ha en bra vecka nu alla där ute.
                                                    image46

Kommentarer
Postat av: Mia

Trist med långvecka men du får ha det så gott du kan!

2007-12-03 @ 19:51:18
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Katrin

Ha det bra du med.

2007-12-04 @ 12:15:51
Postat av: My

Hoppas du får en bra långvecka då, kram!

2007-12-04 @ 16:39:20
URL: http://myilivet.blogg.se
Postat av: Ulla

Hotellfrukostar är mumsigt! Det brukar jag göra på helgerna. Jag gillar att äta, men jag tror att frukosten är den bästa stunden på hela dagen och då speciellt helgfrukosten.

2007-12-06 @ 09:51:19
URL: http://www.ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0