Oj va dagen rusat iväg

I dag har dagen bara försvunnit vart vet jag inte. Åkte & hälsa på mamma, där var det Veronika som jobbade. Vart en stund & surrade på men sedan åkte jag så mamma skulle få duscha. Hon & Veronika skulle på bingo i kväll. Efter det var jag in till faster AnnaLisa en stund. Hon låg på soffan så då blir man fundersam men det var inget alvarligt. Mådde lite illa det kan ju bero på att det varit så varmt några dagar. Sista anhalten vart Sussi & Ronny, skulle låna en bok av Sussi. Dom skulle ta tåget till sundsvall & gå på drakfest. Lät mysigt att bara gå & strosa. Nu fick vi lite bråttomt när vi kom hem...bara varit lata i dag så då vart det gräsklippning. Så skönt & fint vart det. Tränade lite med klickern på Kruse, fungerade faktist bra. Var & pratade lite med Rut oxå för hon var nere & fiskade men utan resultat. Nu ska vi ta & sova en stund för det regnar ute & jag ska jobba i natt.
Ha de så bra alla i cybervärlden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0