Klåda

Håller på att bli tokig eller ska man säja tokigare. Har en klåda som inte är av denna värld, får fixa nån alsolsprit eller kanske salubrin & badda mig med i morgon. Kliar mellan tårna så snart är jag nog utan skin där. Fast det går väl om sig inget livs hotande.
Var upp en sväng på apoteket i Fränsta & handla lite alvedon. Var in till mamma en sväng & hon skratta åt mig när jag berätta vad jag fått för fel. Snacka om snäll mamma. Min mamma bor på servichuset men har personlig assistent efter att ha haft en stor strok för tre år sedan. Tyvärr satte det sig på talet så det blir mest ja & nej fast ibland kommer det nåt ord. Hon förstår allt men ibland så svarar hon fel men man ser på henne vad hon menar. Hon sitter i rullstol för hon är förlamad i höger sida. Fast hon har det så bra hon kan i den situationen hon hamnat i. Måste ju säja att hon är med oss på det mesta, kalas, student, bio, åker till stan & hon var ju upp till stugan med oss döttrar i 4 dagar. Man såg att hon tyckte det var härligt. Tänk vad saker & ting fort kan förändras. Tänk på det att man aldrig vet vad framtiden kommer med.

Kommentarer
Postat av: sofie

Nä Maria, det har du helt rätt i, man vet inte vad ödet bestämmt åt en. Därför ska vi vara rädda om varandra! *Kramiz*

2007-08-02 @ 22:52:45
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: yvonne

jag tycker ni är fantastiska med er mamma,hon har gjort ett bra jobb med er som har fått er så omtänksam. Kram

2007-08-03 @ 07:44:35
Postat av: Maria

Jo dom fick till oss bra mamma & pappa.

2007-08-03 @ 11:18:00
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Erkan

Usch vad jobbigt med klåda :( Hoppas det går över snart! Trevlig helg Maria, sköt om dig!

2007-08-03 @ 12:48:31
Postat av: Mia

Vad härligt att hon kan följa med er och att hon uppskattar det, jätteskönt!!
Det var mycket fint att läsa i din blogg, jag återkommer gärna!

2007-08-03 @ 16:04:35
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Maria

Jodå Erika klådan känns bättre i dag.
Tack matmia, jag gillade din sida oxå. Så jag säjer på återseende.

2007-08-04 @ 10:19:20
URL: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0