Gäsp....

John Blund kom & nockade mig, sov som en stock till klockan 14. Sedan ut med Kruse, tror han blir påverkad av vädret oxå för han var då inte lika sprlig som vanligt.
I går var jag till Alnö på teater träning. Jag & Inger ska vara med där & spela Emil i Länneberga. Jag ska vara Alma & Inger KrösaMaja. Ska bli riktigt kul eftersom inte vår förening är ansvariga, slippa tänka på mat, fika, kläder osv. Visst hjälper man till ändå men det blir inte samma ansvar.
Nä nu ska jag vila lite för jag tänkte kolla lite på hockeyn innan jag åker & jobbar. Se när Timrå får stryk av HV 71...nä jag "skoja" bara. Fortfarande MODO som är svenska mästare.
Nä nu får det räcka med bloggande.
Ha en toppen kväll nu alla där ute!

Kommentarer
Postat av: Mia

Gud, vad du har mycket roligt för dig! Härligt!!

2008-04-03 @ 19:03:58
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Mia

Härligt att få sova så pass länge! Nog tusan påverkar vädret. Det blir inte alls många knop här hemma. Man är mest trött hela tiden.
ÅÅÅÅ va roligt med teater! :-D

2008-04-03 @ 20:13:39
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Katrin

Blir väl kul & spela lite teater igen. Nä ska dränka mina sorger nu =), kram.

2008-04-03 @ 22:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0