mmmmmm

Och så levde dom lyckliga i alla sina dagar! Så brukar det ju vara på slutet i sagan när pojken & flickan fått varandra. Jag åkte i god tid för att kunna smyga in i kyrkan & så var det låst när jag kom dit. Fast då kom en kille & sa att prästen kommer strax & öppnar. Gick direkt upp till läktaren & satte mig. Jag hade sån tur att tjejen som skulle sjunga solo skulle repa med pianisten så jag fick sitta & njuta av sången. Vips så var det dax för vigsel...huga va fint. Vart alldeles tjock i halsen när brudparet kom uppför gången. Det är nåt väldigt specielt med bröllop. Anita satt med mig på läktaren, nja satt hon stod nog mest & filmade. Allt var så fint kläder, håret på bruden, blommorna & deras flickor var så söta. Ja alla var fina! Jag & Anita smög ner under sista psalmen så jag tog ett kort när dom är på väg ut. Sedan smet jag iväg. På parkeringen stod Sussi, Helen, Jenny & Stig med hästarna. Vagnen var pyntad & hästarna var nybadade. Sa till Sussi att jag inväntar dom vid Huberget. Där stod jag med aftonbladet i händerna & läste medans bilar passerade. Då slog det mig Inte kan dom väl ta E14 dom måste ha tagit bakvägen vid Huberget. Ringde Sussi & så var det, tokigt värre vart det. In i bilen & iväg kom i kapp dom så vi fick fota igen. Vad är det man säjer slutet gott allting gott. Nu är dom gifta i alla fall & jag hoppas dom njuter av kvällen.
Det var lite om min dag. I morgon blir det Selånger med AnnaKarin.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag gråter alltid på bröllop.

2007-08-18 @ 23:00:35
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mia

Ja, det är onekligen nåt speciellt med bröllop.

2007-08-19 @ 07:31:52
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Mia igen

Rebus: Mördaren var Daniel's bror, det började med att han njöt av att se sin syster drunkna under isen...huvva!!

2007-08-19 @ 09:05:31
Postat av: Caroline

Tack tack och åter tack Maria, för dessa komplimanger!! Jag grät själv stundvis... Men då tittade jag ner i golvet mot altaret och bet mig hårt i tungan *AJ...
Och solisten har en av de vackraste röster jag hört i en kyrka.... Pernilla. I natt sov vi som stockar på hotellet Södra. Det var såå sköönt, efter all denna planering och all dess stök!!Och så var vi på spa i 3 timmar på eftermiddagen. Hur underbart som helst!!
....Men inte såg vi dig på marknaden i dag inte.....Vi hann dit en sväng å!! Kram på re!! Carro "Gradin"!! *skratt

2007-08-19 @ 22:55:30
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Caroline

Tack tack och åter tack Maria, för dessa komplimanger!! Jag grät själv stundvis... Men då tittade jag ner i golvet mot altaret och bet mig hårt i tungan *AJ...
Och solisten har en av de vackraste röster jag hört i en kyrka.... Pernilla. I natt sov vi som stockar på hotellet Södra. Det var såå sköönt, efter all denna planering och all dess stök!!Och så var vi på spa i 3 timmar på eftermiddagen. Hur underbart som helst!!
....Men inte såg vi dig på marknaden i dag inte.....Vi hann dit en sväng å!! Kram på re!! Carro "Gradin"!! *skratt

2007-08-19 @ 22:55:41
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: sofie

Ja visst var dom fina?! Inte hade du väl behövt gömt dig uppe på läktaren heller? ;-) Kramiz*

2007-08-20 @ 06:25:46
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Maria

Caroline: Ni såg så lugna ut, jätte coola. Fast jag vet ju att man kan göra det men att det är kaos i kroppen. Jag förstår att det var skönt att få sova ut & sedan få lite spa. Ni har ju haft massor att fixa. Jo jag handlade lite på marknaden, "foppa" skor, damsugar munstycke mm.
Sofie: Var inte så dumt att sitta på läktaren, man såg jätte bra & man kunde låta en tår
komma utan att nån såg. Kram på er alla

2007-08-20 @ 10:12:40
URL: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0