Sträckning

har jag fått bak i ryggen så i dag blir det inget bodypump. Kännde i går på gympan att det vart nåt när vi gjorde situps. Ska inte klaga för en sån sak är ju övergående.
Nu har jag en fråga till er läsare. Har ni erfarenhet av Shakti mattan? Är lite nyfiken på den måste jag erkänna.
Skulle vara kul att höra nån som har erfarenhet av den.
Ska ta & ge mig ut på en lite promenad nu för sedan ska jag iväg & klippa mig i Fränsta.
Har varit så soligt & fint men nu jäklar tar det i & blåser som bara den.
Kommer kort sedan i dag på Sussis valpar som i dag är 8 veckor. Så i slutet av den här veckan börjar hon leverera valpar. Kan säja att man blir såå sugen men tyvärr har jag inte plats för en till. Dom blir ju faktist stora när dom är vuxen. Hade jag haft en större bil så vet man aldrig...*L*
Nä nu ska vi gå Kruse står & tittar på mig & undrar hur det vart med promenad.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: britten

har precis skaffat en ---så får se vad det kan ge....

2009-03-17 @ 14:31:23
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Trist att du sträckt ryggen, och kan tänka mig att det är jobbigt.

Och hoppas det går över snart.



Tyvärr vet jag ingen om Shakti mattan,

men säkert det finns andra här som vet och kan ge information om den,



Hoppas du fick / får en skön promenad.

Kram

2009-03-17 @ 15:35:55
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: My

Nej och fy, ingen spikmatta för mig!

Och valpar, mmm så gosigt...synd de växer upp...

kram

2009-03-17 @ 19:57:46
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Louice

Åh valpar...Livsfarligt! Risk att man får med sej en hem. Så blev det med vovven vi har nu. Hde en schäfer o skulle bara kolla valparna som några bekantas hund fått...Våran dam vi har nu följde med hem...10 år sen nu, det går så fort!



Spikmattan, ja jag fick ju låna av chefen så jag skulle bli lugn o harmonisk... :D

Jag provade ju bara några ggr men det kändes bra bara man stod ut de första minuterna.

Jag funderar dock på att köpa den svenska spikmattan.

2009-03-17 @ 22:51:23
URL: http://alni.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0