Ett snabbt inlägg.

Jag & Adam kom upp på tisdag em. Packade ur bilen & grejade lite. Själv var jag väldigt trött efter att jobbat natt & inte sovit så mycke. Så därför vart det ingen matlagning utan en tur till cafet & middag där. När vi kom hem så kolla vi lite tv & tände en brasa & bara myste.
I går då var solen här hos oss så det vart spel ute, bla så spelade vi plockepinn på gräsmattan. Vi har ett med jätte pinnar. Badminton & boccia vart det oxå. En promenad tog vi oss oxå & avslutade den med en tur nere i viken. Där doppade vi våra tår...brrr. Kruse han sprang som en vilde där nere.
I går kväll grillade vi & smaskade i oss fläskfile & klyft potatis & lite annat oxå.
Efter en hel dag ute så gick vi & la oss tidigt. Halv elva låg vi. Sovit så gott både jag & Adam fast jag vaknade en gång & hade drömt om tjuvar men dom jagade jag bort.
Nä nu ska vi försöka hitta på nåt här inne.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha en jättebra dag !

2009-07-23 @ 11:56:48
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0