Torsdag

I dag har det varit en härlig dag här. Snöat lite & runt 7 minus grader. Vi var ute en kort sväng på fm & sedan en längre på em. Kanon skönt var det & så skönt att slippa pälsa på sig som en tok.
Har provat göra en fisk soppa som jag hittade i en tidning. Vart inte alls så dum måste jag säja. Recept kommer senare just nu orkar jag inte skriva in det.
Annars har vi inte gjort så mycke i dag så i morgon får det bli ett ryck. Måste ringa ett antal samtal så bäst att se till att min bärbara är full laddad.
Till helgen jobbar jag, har ju lång vecka även om jag trodde i tisdags att den var gjord. Tänk va tokigt det kan bli det där glömmer jag inte i första taget.
Önskar er en fortsatt skön kväll. Här blir det soffan & Crimenal mind snart.

Kommentarer
Postat av: Mia

Har du två långa veckor efter varandra då???

2009-01-08 @ 21:46:13
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0