Snabb inlägg

blir det i dag.
Hade en rätt lugn natt på jobbet, rullade på i en jämn ström. Hade en ny tjej med mig i natt & de gick jätte bra. Hon tyckte själv oxå att det gått bra sa hon. Vikarierna måste man vara rädd om.
Hemma i morse vart det sängen & jag sov till halv fyra. Var vaken några gånger & kollade klockan samt tog en alvedon för jag hade lite ont i skallen. Misstänker att jag låg lite dumt med huvet första svängen jag sov i dag. Men nu vet jag att jag har ett huvud i alla fall...Fniss.
Tänk att Kruse är så snäll & sover när jag har jobbat. Det är guld värt tycker jag.
Nu har jag käkat & ska packa en väska för det är body pump förre jobbet i kväll. Ska bli skönt för jag har inte varit iväg nåt efter jul.
Jag hoppas det kan bli ett besök på era bloggar kanske under nattpasset. Man måste ju hålla koll på vad ni har för er...*L*
Tjingeling & trevlig tisdags kväll på er alla.

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

svar: tack, men det gick tyvärr inte som jag ville...

Kram

2009-01-27 @ 18:59:33
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0