Skrämande

var det att se Jamie Olivers nya program på kanal 5. Såg inte hela men det jag såg skrämer en ordentligt. Han försöker få folk att laga mat i det här programet. Det var vuxet folk som aldrig lagat mat. Deras familjer åt hämt mat för det mesta. En del av dom kunde inte slå igång en spis. Men visst blir man väl chockad eller vad säjer ni?
Nu såg jag som sagt inte hela programet men nästa söndag får jag nog lov att titta.
Nä nu ska jag skynda mig ut & skotta undan lite innan Beck filmen på 4an börjar igen.
Natti natt på er alla!


Kommentarer
Postat av: spider

ush hemskt

2009-02-08 @ 22:03:06
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Dragana

Jag såg en del av det programmet och det är faktiskt skrämmande. Jag lagar mat dagligen nästan och tycker att det är jätte viktigt. Kan inte förstå hur folk kan strunta i sådant?! :S

2009-02-08 @ 22:22:03
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Beckfilmen har jag sett tidigare.. har de flesta här:-) Gilla Beck.

Ser inte på Jamie Olivers program.. gjorde det förut, då han lagade sin mat hemma..

Det där verkar skrämmande det du skriver om.. kanske man ska ta sig en titt.

Konstigt med texten i din blogg oxså.. så minipyttesmått här så jag ser inte vad någon annan skrivit i kommentarerna här.. Säkert har det blivit något galet här i inställningarna på min dator.. måste höra med min son om det.. väldigt irriterande får jag säja..

Kramar till dig i snön..

2009-02-08 @ 23:52:36
URL: http://tankekorn.nu/Kafferasten
Postat av: My

Jag såg 2 minuter från jobbet, det räckte!!! Finns det verkligen folk som lever/äter så??? Verkligen skrämmande...

Ha en bra dag kram

2009-02-09 @ 06:01:19
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Carro!

Ja, oj oj oj....

Ibland får man nästan dåligt samvete när man köper "hämt-mat" (som i vårat fall sker typ 1 gång på 2 månader....) bara för att man dels tycker att det är dyrt och sedan för att det blir för onyttigt (oftast) för barnen. Men vadå?!! Jag KAN laga mat och gör det också!

Vissa blir man helt brydd över...

Hur sjutton har man råd?! Maten måste ju kosta så mycket att man får avstå från en massa andra roligheter.

Jag gillar Jamie Olivers program. Ska kolla på det där nästa gång om jag kommer ihåg.

Jag gillar även ....Vad heter hon nu? den där mörka söta tjejen.... Äh I dont remember!



Ha en perfekt dag i snödjupet!

*Kram

2009-02-09 @ 10:20:52
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0