Lite bilder från helgen

Ja nu kommer dom som jag lovade.

Här har vi min säng....obäddad som vanligt.

Här har vi Österåsens huvudbyggnad från vår balkong.

Den här bilden är från vår promenad på lördagen. Lite tråkigt när vi inte fick se solen.

Här är samma vy men från söndagen då solen strålade.

Mina systrar beundrar utsikten.


Ja den finns inte bara i Italien.

A-L hastar iväg med glada steg.

Så här ska en vinterdag vara eller hur?

Här har vi kungastenarna. Kung Oscar invigde Österåsen när det var nybyggt. Att bygga detta hälsohem+alla inventarier (gardiner, porslin osv) kostade 750 000 kronor. Nu får man inte mycke för den summan.

Här under tak låg patienterna ner bäddade ute i friska luften. Så skulle jag gärna ligga & sova en stund varje dag. Tänk va härligt att ligga ner bäddad & få friskluft samtidigt.

Framsidan i dagsljus. Rätt pampigt tycker jag.
Nu får det räcka med bilder i dag.

Kommentarer
Postat av: Erika

Men åååå vad härligt det ser ut :)

2009-02-03 @ 18:06:09
URL: http://www.erkan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0