Kungligt

Jo då Anne-Lie jag ska skriva.
Har varit ner en sväng på jobbet & kollat läget. Skulle prata med chefen om att köpa ett nytt friskis & svettis DVD. Så jag passade på att få lite kaffe där. Höll på att åka på jobb oxå men det löste sig som tur var.  Tog med mig ett blodprov istället för som skulle på vårdcentralen. Så lite nytta gjorde jag åt dom.
Var in & handlade lite & kunnde inte motstå semlorna. Himmla dumt att dom är packade två i varje kartong men löste det genom att bjuda min granne Emeli på en. Vilken otrolig tur att jag inte behövde sätta i mig två stycken själv...fniss.
Tanken var att jag skulle åka till Fränsta till gammel faster nu men det vart ändrade planer. Så nu står det städning på schemat här hemma. Så blir det gammel faster i morgon fm. Tur att man är flexibel som bara den.
Ska börja med att gå ner & hänga en tvätt. Har ni tänkt på det att tvätta är ett evighets göra. Tar liksom aldrig slut bara fylls på & då är det här ett hushåll med en person. Helt otroligt när man tänker på det. Är det bara jag som har detta problem eller?
 Hörde på radion när jag åkte från Stöde att nu ska det bli förlovning mellan Kronprinssesan Vicktoria & Daniel. Men regeringen måste oxå godkänna förlovningen & blivande giftemålet. Ja inte är det lätt att vara kunglig & inte få göra som man vill. Knappt skita utan att nån säpo vakt ska övervaka. Kan inte påstå att jag skulle vilja vara i deras sitts.
Nä nu ska jag gå en kamp med snabeldraken.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: yvonne

Ja det var inte lång stund du höll dig från jobbet hihi. Gillar också semlor,smarrigt värre!!

2009-02-24 @ 12:58:51
Postat av: Lena Svensson

Tack ska du ha

Kram Lena

2009-02-24 @ 15:55:54
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb
Postat av: Ulla

Jag har följt direktsändningen av de kungligas förlovning. Jag tyckte nästan synd om Daniel. Det märktes att han inte var mediavan. Men Victoria räddade honom ett par gånger.

2009-02-24 @ 18:09:51
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: soffie

å tänk att Sverige ska ha ett kungligt bröllop kul!

vi har oxå varit onyttiga å käkat semlor idag,ha en go kväll

2009-02-24 @ 19:30:23
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Katrin

Blev det inga bönor??

2009-02-24 @ 20:42:18
Postat av: Anne-Lie

Har valt ut min klänning nu :)

Sovgott // Anne-Lie

2009-02-24 @ 22:20:13
URL: http://lillaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0