Härlig

men jobbig helg kan jag säja.
Kom upp i fredags till Österåsen kvart i tre. Klockan tre var det vattengympa i 30 minuter & sedan simmade vi en stund. 17 var det middag, lins soppa & grönsaks buffe. 18 var det info för oss weckendgäster. 19:15 vattengympa. 20 var det kvälls fika sedan såg vi Lets dance.
Lördag morgon vattengympa 7:30 vi han simma lite före & efter. Sedan frukost efter det löste vi melodikrysset. Promenad efter det i 50 minuter sedan lunch. Föreläsning om maten & klockan, 15:00 var jag & Birgitta på boxning i 45 minuter. 16:30 avspänning sedan middag 17:00. Vid halvsju hoppade vi i badet & simmade eftersom det var lördag var det fruktbål vid poolen. Ni hör var festligt...äppelbål. Efter det såg vi körslaget, strax efter klockan 22 låg vi snällt i våra sängar. Jag tror aldrig jag lagt mig så tidigt en lördag kväll nån gång.
I dag var vi uppe & på vattengympa halv åtta igen, sedan frukost. 9:30 gick jag på massage, helkropps. Underbart kan jag lova att det var. Innan lunch hann vi med en promenad i ca 30 minuter. Efter luch packade vi & drog iväg. Lämnade vår syster ensam med sina nya vänner.
Summan av denna helg är att vi haft det härligt, med god vegitarisk mat men med ett fulltecknat schema.
Bilder kommer en annan dag.
Sofie jag antar din utmaning men i morgon.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Låter som en härlig helg, jag ser fram emot bilderna.

2009-02-01 @ 20:42:36
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Lena

Du måste ju se ut som ett russin efter denna helgen med alla vattenpass....hahaha



Fast vad härligt du verkar haft det!

Ha en fin dag och start på nya veckan!



Kram

2009-02-02 @ 09:34:27
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: Mia

Gud så underbart!

Man kanske skulle dra iväg på nåt sånt där nån gång. :-D

2009-02-02 @ 09:49:12
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0