Fredag kväll

& snart ska jag ge mig iväg på jobbet.
Var till Fränsta & handlade, fikade & löste lite korsord med gammel faster.
När jag kom hem så hade jag lite panndunk. Käkade & tog en alvedon, sov en stund så då känndes det bättre.
Har nu varit på spinning & det känndes. Oj vad man får trampa, svetten bara sprutade. Men nu så är man nyduschad & fräsch som en nyppon ros....fniss.
Nu blir det arbete & det är ju okej när man vet att lång ledigheten närmar sig.
Nu önskar jag er alla en riktigt härlig helg.
                                                                                       

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Tack för en härlig utmaning ikväll, men nästa gång kan du väl inte trampa så våldsamt:D.

Har nu tagit mitt välförtjänta vinglas. Men börjar redan bli trött.

Önskar dig och kurse en lung natt.

Nisse hälsar.

Kram Anne-Lie

2009-02-20 @ 21:53:25
URL: http://lillaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0