Nåt blev fel...

solen har inte kommit & jag är ledig.
Vaknade en sväng i natt & hörde att det regnade, hade visst snöat oxå. April väder skulle man kunna säja.
Var ut en snabbis förut med Kruse så vi får se om vi tar en längre promenad sedan...när solen kommit...fniss.
I dag står det städning på mitt schema. Ser hemskt ut här kan jag säja. Har ju haft myror så det är lite myrr kvar på några ställen. Köks bordet syns knappt för post & lite annat jag lagt där. Har rivit ur säng klädderna nu så jag ska ta en repa till tvätt stugan nu. Bara att köra på nu men kan inte säja att jag har lust med det precis.
Ska ta nån paus  i mellan åt & läsa era bloggar.


Lite update.
Fy så trist att städa. Jag hittar på orsaker att inte göra det hela tiden. Har i alla fall tvättat några maskiner & plockat ihop lite. Nu ska jag få undan tvätten som ligger på sängen sedan ska jag ta en dans med snabeldraken.
Håller bara tummarna att nån ringer eller nåt annat som stör mig i städandet...ja ni hör hur jag är.
Måste nog kolla era bloggar oxå innan jag fortsätter.

Kommentarer
Postat av: PiaLotta

Nä men lilla du.. finns det inte tid för det där någon annan tid på året.. det är ju VÅR;-)

Bara skojar som du kanske förstår.. hos mig är det riktigt varmt nu och naturens naturliga konstverk är här nu.. Hoppas din Vintervy förvandlas snart till lite mer Vårlig:-) Kram på dig

2009-04-07 @ 11:47:35
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilken energi du verkar ha....jag är såååå vårtrött!

2009-04-07 @ 14:25:42
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Ulla

Du verkar ha rätt inställning till städning. Jag och sonen har dammsugit och torkat en del golv. Resten tar jag om en stund när jag är klar med bloggandet.

2009-04-07 @ 17:04:51
URL: http://soderen.myblogg.se
Postat av: My

När solen skiner så, syns "skiten" desto mer...så städat måste man ha...rätt så iallafall :)kram

2009-04-07 @ 20:00:58
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0