voine voine

Jag kan meddela att jag känner av en del muskler efter body pumpen. Muskler som legat i träda under lååång tid. Tog det ändå lugnt med vikter på stången eftersom jag inte har nån dödslängtan. Känner mest att musklerna vart en anning trötta men vi får väl se hur dom känner sig efter en natts arbete.
Hittills har vi haft en lugn natt & hoppas att det fortsätter så. Kan meddela att det är väldigt dimmigt ute i natt oxå. Tjyvtjockt bitvis & helt plötsligt klart.
Nu ska jag ta & läsa lite i en bok jag börjat med Minette Walters Kamelontens skugga. Har inte kommit in i den riktigt men hon brukar ju skriva bra så vi får väl se.
Hoppas ni sover gott i era sängar, dröjer några timmar innan jag får krypa ner i min härliga säng.
Tjing på er!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Hur känns det i kroppen idag? ;)

2008-09-24 @ 07:10:00
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0