Torsdag

Ja veckorna går fort nu för tiden tycker jag.
Har varit på jobbet & haft medarbetar samtal med min chef Cecilia. Fördelen med att jobba natt är ju att vi bara är två personer & då blir det aldrig någe tjafs. Jag trivs med mitt natt jobb otroligt bra. Bra jobbar kompisar, bra arbets tider, det är själv ständigt & jag trivs att jobba med människor. Det sista är ju liksom en fördel annars så skulle man måsta söka sig ett annat jobb. Fast ibland ser man människor som hamnat helt fel. Människor som igentligen skulle kanske jobba med maskiner istället för människor.
Charmen att jobba med människor som jag gör är ju att man aldrig vet riktigt vad som kommer att hända just den här natten.
Nä nu ska vi nog ta & ge oss iväg ut i höst solen. Ska även iväg & titta på hundvalpar som en kompis har. Hennes tik fick 13 valpar fst en var död. Tänk er 12 små liv som nu är ev 8 veckor. Låter rätt svettigt eller hur? Ska komma ihåg cameran så ni får se sedan.
Tjing

Kommentarer
Postat av: Malin

Okej, jag heter också det.. och bor i sundsvall :P Ha en bra dag du med

2008-09-25 @ 13:39:29
URL: http://enmalinen.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Visst är det A och O att trivas med sitt jobb. Jag har ju själv arbetat inom vården, men på dagtid.. trivdes ypperligt med yrket, men det där blev för tungt till slut och så blev det en massa förändringar som inte blev bra..

Så pass många valpar..12 st.. ja du där måste det vara ett himla skällande:-)

ha de fint o kör lugna gatan.. Kram

2008-09-25 @ 16:04:26
URL: http://kafferasten
Postat av: Pialotta

fel i bloggadressen.. du ser snabba fingrar.. för snabba;-)

2008-09-25 @ 16:05:17
URL: http://kafferasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0