Fredag igen

Minns ni reklamen för kyckling? Den var typ så här...På torsdag äts det ärtsoppa på fredag är det fest Ge mig då kyckling det gillar jag bäst. I natt fick jag dille på den & sjöng för mina kollegor. Inte lätt när man är trött på & fnittrig när det närmar sig slutet av arbets passet.
Sedan så tog jag en annan sak jag hade på min repotear. Jag kan härma Birgit Nilsson.
Tänt vilka grejer jagkan skriva i mitt CV härma Birgit & nafsa i min stor tå. Jag måste ju bara få alla jobb jag söker eller vad tror ni?
Försöker göra lite nytta sedan jag klivit upp, har snart dragit snabel draken runt min lägenhet i alla fall.
Ska forsätta med det sedan börjar det dra ihop  sig för spinning.
Vad gör ni en dag som denna då?
Planer inför helgen?

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jobb för mig i natt men sen är jag ledig =)

2008-09-19 @ 16:14:20
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0