Bjuder på ett skratt

Jo nu ska ni få höra så tokigt drt vart en natt. När vi hade APT sist så bestämdes det att vi skulle på södra berget & lyssna & se på Östen me resten. Jag & min kamrat Ingrid jobbade natt sedan så jag kom på att vi skulle kolla om det fanns biljetter. Vi klickade oss fram på södra bergets hemsida & där kunde man kolla. Först skulle man fylla i namn, postnummer & tele. Jag skrev Jultomten, 860 13 & 112 klickade på 20 biljetter(fler kunde man inte ta). Åsa klickade vi & upp kom det Tack för din beställning. Oj sa jag åt Ingrid, men hur vart det nu då. Ja vi testade en gång till samma namn osv 20 biljetter till för vi hade glömt att klicka på förhandsgranska. Men vad tror ni händer jo det kom upp Tack för din beställning. Hoppsan sa jag nu vart det ännu tokigare. Där satt jag alias jultomten med 40 biljetter på nåt jag inte ens ville se. På morgonen berättade vi vad vi gjort med Sara lovade ringa & prata med dom för det var hon som skulle beställa biljetterna. Dom på södra berget sa att såna beställninga brukar dom riva & för den delen fanns inga biljetter kvar. Pust! Så nu blir det södra berget, Wallmans salonger & julbord.
Tänk vad det kan bli tokigt när man försöker göra nåt rätt....asg.
Ja många skratt vart det i alla fall. Men jag säjer som Sally Santesson Vad gör man inte för att glädja den grå massan.
Nu blir det sängen snart.
Natti natt på er.

Kommentarer
Postat av: Mia

Tokstollar!! S

2008-10-28 @ 06:36:06
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: yvonne

Ha ha era tokisar,typiskt er eller ska jag säga dig?

2008-10-28 @ 08:13:06
Postat av: britten

oj då så det kan gå....jag gillar östen mä resten ...otippat men så är det..kil att höra från dig../ kram

2008-10-28 @ 09:38:08
Postat av: jessica

tack så mycket för dina uppmuntrande ord :)

kram

2008-10-28 @ 10:50:34
URL: http://absolutejessica.blogg.se/
Postat av: monika

hahaha asg



Ha en trevlig helg!

2008-10-31 @ 12:18:24
URL: http://monkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0