Slut

I söndags åkte jag ner till Birgitta eftersom vi skulle till Sollefteå i går. Vi skulle dit & hjälpa mammas faster lite. Så klockan var nästan fyra på em innan vi drog hemåt då hade det börjat snöa lite. Vit & fint men inte så kul med snö rök.
Tog lite java hos Birgitta innan jag & Kruse styrde bilen hemåt. Här vart det soffläge resten av kvällen. Gick & la mif strax efter klockan 22, vet inte när det hände senat.
Så nu dricker jag kaffe & ska snart ge mig iväg ut med Kruse på en promenad.

Kommentarer
Postat av: yvonne

Idag njuter du väl av vädret!! Det snöar!!

2008-11-18 @ 11:10:43
Postat av: Mia

Jag såg dig och voffsen på morgonpromenaden.

Hade precis lämnat Leo på dagis och styrde in på gården när ni gick ner mot er.

Typiskt att inte Leo fick vara med och se Kruse! Han är ju bara så fin!!!

2008-11-18 @ 12:42:29
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0