Grå grå grå

Det är vårt väder i dag. Vilken tur att man jobbat så man har fått sova. Vaknade vid 15 tiden & var riktift utvilad.
Var ut en sväng med Kruse & fikade. Sedan var det klo klippning hos Sussi. Hade köpt en ny klotång åt henne eftersom Vilda ätit en del på hennes tång. Har sån tur att hon klipper Kruses klor eftersom jag inte klarar det själv.
Har precis käkat & ska ta mig en dusch & lägga mig & läsa lite. Man har liksom ingen lust till stordåd när man jobbar helg kan jag säja.
Vad har ni för er då? Är det nån som sett solen i dag?

Kruse ser oxå lite less ut är det regnet eller....
Benet verkar han inte vilja dela med sig av...bäst att hålla i det så ingen tar det.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Ha en skön söndag!

2008-11-09 @ 11:10:21
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: yvonne

Nä du Maria ingen sol i Ede heller,riktigt dyngväder!! HA en bra natt

2008-11-09 @ 16:36:03
Postat av: Inger

Nej, vi har inte heller sett någon sol idag..Regn, grådisigt, tråååkväder. Så då får man vara sol själv, om man kan. hihi, försöka går ju alltid..

Men den kommer fram, bara man har tålamod..

Vi har bara tagit en prommis idag..

Ha det gott...kramen till dig och Kruse,,,ser kul ut med benet i tassen...mysigt..



2008-11-09 @ 20:36:27
URL: http://ingeremksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0